Loading...
.
نویسنده Card image cap
نامشخص

مهیج ترین جاذبه های مالزی برای کودکان

دوشنبه, 15 اردیبهشت 99

Kidzania Kuala Lumpur

کید زانیا کوالا لامپور : محلی است که کودکان شما می توانند به شغلی که در آینده علاقه مند هستند بپردازند البته بصورت بازی و شبیه سازی شده مثلا اگر دوست دارند آتش نشان و یا پزشک و یا پلیس و مهندس و یا ساختمان ساز بشوند در این مکان انواع شغلها را بصورت ماکت و پیش فرض طراحی کرده اند و کودکان شما می توانند بر حسب علاقه در آن قسمت مشغول فعالیت و بازی بشوند. همچنین محلی برای خرید وجود دارد که بزرگ ترها می توانند در آنجا به خرید بپردازند.


Megakidz Funland & Edutainment

از اسم این تفریگاه می توان فهمید که محلی است برای تفریحات درسی و علمی اما در قالب بازی های جالب.آشنایی با نیروی جاذبه و علم پرواز و مواردی از جمله موسیقی رقص و آواز همه در قالب تفریح و بازی می باشد.آموزشهای ورزشی نیز قسمت جداگانه ایی دارد و برای بزرگترها نیز مراکز خرید وجود دارد که می توانند در آنجا سرگرم شوند.

همچنین رستوران و کافی شاپ های متعدد با انواع غذاها، به شما این امکان را می دهد که ساعات بیشتری را در این مکان لذت ببرید.



Aquaria KLCC

جذاب ترین مکان برای کودکان آکواریومها هستند و باید گفت آکواریوم کوالا بخاطر مجاورت کشور مالزی با اقیانوس یکی از کاملترین و بزرگترین مجموعه های جانوران دریایی را داراست که از چند قسمت مختلف تشکیل شده است.در بعضی از قسمتهای این آکواریوم شما از داخل یک تونل در زیر آب عبور خواهید کرد در اصل شما وارد زندگی ماهی ها می شوید که عبور سفره ماهی ها از بالای سرتان بسیار هیجان انگیز خواهد بود.در قسمت کوسه ها می توانید با انواع گونه های این نوع جانور خطرناک آشنا شوید.در قسمت جانوران خاص که در عمیق ترین قسمتهای اقیانوس زندگی می کنند می توانید با موجودات دریایی خاص هم از نظر شکل و هم از نظر خصوصیات زیست محیطی آشنا شوید بعضی از این موجودات به اندازه یک بند انگشت هستند اما بسیار خطرناکند.بازدید از آکواریوم مالزی تجربه ایی فراموش نشدنی است .



National Zoo Kuala Lumpur

مکمل بازدید آکواریوم کوالا بازدید از باغ وحش کوالا خواهد بود در این باغ وحش قسمت پانداها و همچنین اسب آبی و زرافه ها بسیار پر بازدید می باشند همچنین پرندگان استوایی و انواع طوطیهای رنگی برای کودکان بسیار سرگرم کننده است.



i-City Shah Alam

این مکان یک تم پارک کامل با بیش از 7 هکتار مساحت است و از قسمتهای مختلفی همچون: (City of Digital Lights) شهر دیجیتالی ،(Red Carpet Wax Museum)  موزه فرش قرمز ، (WaterWorld SnoWalk) دنیای برف و یخ ، (Trick Art Museum) موزه هنر حقه و کلک، (House of Horror) خانه وحشت، (5D Theatre) تاتر پنج بعدی ،(Fun World CityWalk) دنیای خنده و سرگرمی ،(Space Mission) موزه فضا هوا تشکیل شده است.




گالری

نظرات

درج نظر

مجموع اعداد در کادر: